Představení nové značky
U příležitosti 25. výročí založení společnosti Betonpres jsme se rozhodli zmodernizovat korporátní identitu, aby lépe odrážela naše silné stránky - jak tradici české rodinné firmy, tak kvalitu produkce a vstřícný přístup k zákazníkům.
Základem nové korporátní identity je logo, složené ze symbolu kohouta v erbu a nové typografické značky, doplněné o nový firemní slogan.
Kohout je v zemích střední Evropy historicky symbolem ochránce domova, ostatně proto se často objevuje jako ozdoba na štítu střech - ta je i součástí našeho sortimentu. Grafická podoba symbolu a jeho umístění do tvaru erbu odkazuje na preciznost, moderní technologie a zároveň rodinnou tradici. Tyto významy vyjadřuje i nový slogan “Patron českých střech”.
Značka Betonpres je vysazena originálním fontem, vytvořeným českým designérem Tomášem Brousilem. Jeho předností je jednoduchá elegance a dobrá čitelnost, volba minusek přispívá k přátelskému vyznění celé značky. Základní barevnost loga je cihlově červená, další doplňkové barvy odrážejí typickou barevnou škálu našeho sortimentu.
Novou vizuální identitu připravilo studio Dynamo, které v České republice patří mezi špičku v oboru branding, design a komunikace.